Sťažnosti a vrátenie tovaru

Niečo nie je v poriadku so zásielkou alebo s výrobkom? Alebo ste si kúpili iný tovar, ako potrebujete? To je v poriadku, stáva sa to, poďme to vyriešiť.

Zásielka nie je v poriadku
Nebola zásielka doručená správne? V ideálnom prípade ju neprijímajte. Ak ste ho však dostali, pošlite nám e-mail na adresu info@kralovstvizdravi.cz s fotografiou, aby sme mohli iniciovať reklamáciu u dopravcu. Medzitým vám pošleme novú zásielku na naše náklady.

Tovar nie je v poriadku
Je položka poškodená alebo niečo nie je v poriadku? Okamžite nám zavolajte na telefónne číslo alebo pošlite e-mail na adresu info@kralovstvizdravi.cz, aby sme to mohli okamžite začať riešiť.

V objednávke niečo chýba
Aj keď sa snažíme nerobiť chyby, stále sme len ľudia a práve sme sa pomýlili pri vašej objednávke? Je nám to veľmi ľúto a sľubujeme, že zistíme, kde sa stala chyba, a pokúsime sa ju napraviť. Vieme, že to v tom čase chýbajúcu položku nenahradí. Preto nás prosím čo najskôr kontaktujte a my vám chýbajúci tovar okamžite zašleme na naše náklady a samozrejme nebude chýbať ani malé ospravedlnenie.

Tovar nie je taký, aký som očakával, chcem ho vrátiť
To sa stane aj nám. Vieme, že objednanie cez internet nie je to isté ako vyskúšanie a obliekanie v obchode. Ak vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, pošlite nám ho späť na nižšie uvedenú adresu:

17. listopadu 3209, 723 00, OSTRAVA!!! v Českej republike

Prosím, informujte nás aj telefonicky na čísle +420 704 713 284 alebo e-mailom na adrese info@kralovstvizdravi.cz, aby sme mohli všetko urýchliť a vyriešiť k vašej spokojnosti.

Samozrejme, peniaze vám okamžite vrátime späť na účet.